Investice do profesionálního copywritingu aneb když slova prodávají

Internet patří mezi největší prodejní kanály a chcete-li na něm uspět, nevyhnete se investicím do toho, co prodává. Míru okamžitého opuštění webu může výrazně zvýšit moderní grafický kabátek, na kterém se návštěvník okamžitě zorientuje. Ani tento faktor se však nepodílí na konverzi zdaleka takovou měrou jako texty, které bohužel většina prodejců a poskytovatelů služeb podceňuje. Kvalitní produktová fotografie (na kterou si mimo jiné e-shopaři potrpí) není všemocná a to především u zboží, o jehož kvalitě musíme zákazníky přesvědčit. Pero je zkrátka mocnější než meč a v případě klávesnice je tomu nejinak.

Tah na branku i znalost SEO

Pokud jste investovali do vývoje webu, ale stále se vám zdá, že výsledky nejsou stoprocentní, upřete svou pozornost na obsahovou stránku. Tvorba textů není podřadná práce, kterou zvládne každý, kdo absolvoval základní devítiletou docházku. Zárukou obsahu, který dokáže prodat, není ani titul v oboru žurnalistiky. Zkušený copywriter (člověk, který se profesionálně zabývá tvorbou textového obsahu) se dokonale vyzná v prostředí, ve kterém se pohybuje. Umí zaujmou cílovou skupinu a načasovat tah na branku. Měl by to však umět také s vyhledávači. A nebudeme si nic nalhávat – optimalizace textů je nedílnou součástí úspěchu.

Hrubky vás mohou připravit o klienty

Kvalitní copywriting není drahý. Většinou jde o jednorázovou investici, která se vám vrátí v podobě zvýšené konverze a vsadíte-li na renomovaného textaře, budete mít své peníze „zpět“ velmi rychle. Dalším důvodem, proč využívat služeb profesionála je fakt, že ovládá gramatiku. Vás možná pravopisné a stylistické chyby nerozhodí, ale dali byste ruku do ohně za to, že stejný názor sdílí i vaši potencionální klienti? Finální volba je ovšem na vás. Můžete jednorázově ušetřit, nebo si na psaní článků a textů najmout profesionála, jehož práce vám bude dlouhodobě vydělávat.

Publikováno: 15. 10. 2013

Kategorie: Tvorba webu