Sexio.cz: Nejdiskrétnější sexshop bere ochranu osobních údajů opravdu vážně

Napadlo vás někdy, kolik toho o sobě prozradíte při rutinním nakupování v internetovém obchodě? Mnozí prodejci předávají údaje o zákaznících třetím stranám pro marketingové účely. Vy se pak můžete divit, proč vám mailem chodí tolik dotazníků, reklamy a další nevyžádané pošty. A to je jen pomyslná špička ledovce praktik, které jsou často za hranicí slušnosti – ne-li platné legislativy. Samozřejmě se to netýká všech prodejců. Někteří stojí na druhé straně barikády a dělají pro ochranu soukromí klientů maximum. Například Sexio.cz – zřejmě nejdiskrétnější sexshop na českém internetu. Prodejce na webu uvádí, že je pro něj soukromí zákazníků na prvním místě. Nikomu neprozrazuje obsah prohlížených stránek, a už vůbec ne objednávek. Pokud jste měli z nákupu v sexshopu obavy, hoďte je za hlavu. Domů vám dorazí nenápadný balík bez loga či adresy e-shopu. Pošťák ani zvědavá sousedka nepoznají, co se uvnitř zásilky skrývá. Budete to vaše malé tajemství. Osobní údaje sexshop poskytuje pouze dopravcům, ovšem ani ti nemají tušení o obsahu balíčku. Vraťme se však k bezpečnosti na webu. Pozornému oku neujde, že v e-shopu něco „chybí“. Nenajdete zde tlačítko pro udělení lajku či sdílení, jakožto ani další prvky z webů třetích stran. Právě ty totiž předávají cookies a mnohdy obsahují analytické kódy pro sledování aktivity uživatele. Nahání vám snad husí kůži představa, že někdo pozoruje, jak se proklikáváte mezi kategoriemi vibrátorů a hledáte nejlepší kousek? Na Sexio.cz se nic takového neděje.
Odkazy na cizí weby sice na webu najdete, ale jsou přesměrovány tak, aby se data o prohlížení znehodnotila nebo zcela vymazala.
A samozřejmě GDPR. Sexio.cz je v naprostém souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů. Klepete si na čelo, protože se v marketingu vyznáte a moc dobře víte, že informace o zákaznících mají cenu zlata? Ačkoliv žijeme v době, kdy je pro většinu obchodníků na prvním místě zisk, někteří mají jiné priority – pro Sexio.cz je zkrátka důležitější soukromí nakupujících.

Publikováno: 20. 02. 2020

Kategorie: Pod lupou

Autor: Adam Hájek