Proč nepodceňovat význam firemní identity?

Mít vlastní identitu je důležité, a to nejen pro jednotlivce, ale také pro podniky. S identitou ostatních se setkáváme na každém kroku a vnímáme ji jako image, na základě které si vytváříme určitý názor. Snahou každého subjektu by mělo odlišení se od konkurence a budování atraktivní značky, která v lidech budí důvěru.

Co je to corporate image?

Pod pojmem corporate image si můžeme představit souhrn veřejných představ o určitém subjektu. Veřejnost si svůj názor formuje v závislosti na různých aspektech. Jedním z nástrojů pro budování image je právě firemní identita (corporate identity či CI). Na počátku by mělo být jasné definování firemní filosofie. Firma musí na veřejnosti vystupovat jednotným způsobem, což se týká chování zaměstnanců, úrovně vnitrofiremní kultury, principu řízení, formy marketingové komunikace a v neposlední řadě také vizuální prezentace.

Jak na jednotnou vizuální prezentaci?

Vizuální prezentace souvisí s logem, barevností, firemními tiskovinami, stejnokroji zaměstnanců a někdy i s architektonickým řešením budov. Takže ať už podnikáte sami za sebe anebo stojíte v čele větší firmy, rozhodně corporate identity nepodceňujte. Začněte budovat značku, která se lidem vryje do paměti a okamžitě si pod ní vybaví vaše služby či produkty.

Obraťte se na kreativní grafiky

Začít můžete tak, že oslovíte profesionální grafiky, kteří se postarají o vizuální prezentaci vaší společnosti. Bohaté zkušenosti s tvorbou CI má grafické studio Praha Gradesi, jehož jádro tvoří kreativní designéři, kteří v minulosti působili v největších českých agenturách. Grafické studio Gradesi nabízí veškeré grafické služby od A do Z – tvorba firemního loga, obalový design, webdesign, tvorba katalogů, DTP i práce s videem. Další informace najdete na www.gradesi.cz.

Publikováno: 18. 03. 2016 / Aktualizováno: 29. 05. 2023

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek

Tagy: tvorba loga | význam firemní identity