Profesionální telemarketing bude mít vždy smysl

Některé věci jsou neprávem podceňovány. Ve světě marketingu je to momentálně specifická odnož zvaná telemarketing. Tak schválně - co při zaslechnutí tohoto termínu napadne vás? Dost možná otravné prodejce, kteří se vám snaží vnutit produkty, o které rozhodně nemáte zájem. Jenomže takto se to dělat nemá. Neetické jednání vrhá na obor špatné světlo, což je velká škoda. Přitom byste mohli potenciál profesionálního call centra využít i vy. Nejdříve se však seznamte s aktivním a pasivním způsobem telekomunikace.

Co je to aktivní telemarketing?

Potřebujete nové klienty? Kdo by odmítl. Právě v tomto směru je velmi efektivní telemarketing. Jednou z forem aktivního telemarketingu je právě akvizice nových klientů a vyhledávání obchodních příležitostí i v řadách stávajících klientů. Tím však možnosti aktivního telemarketingu zdaleka nekončí. Obchodníci zvládají také cross-sale a up-sale. Nabízí zákazníkům příbuzné produkty, alternativy apod. Schopný operátor dokáže hotové divy, aniž by zákazníka jakkoliv obtěžoval.

Co je to pasivní telemarketing?

Další formou telemarketingu je telemarketing pasivní. O co jde konkrétně? Operátoři nevyhledávají klienty, ale jsou jim k dispozici například v rámci zákaznické linky. Zákazník se na ně může kdykoliv obrátit z důvodu dotazu ohledně zboží či služeb. Pasivní telemarketing zahrnuje také objednávkovou linku. Mít na např. na e-shopu číslo, kde mohou zákazníci objednávat i telefonicky, je velmi praktické, protože pro některé lidi je tento způsob mnohem příjemnější. Dalšími službami, které call centra nabízí v rámci pasivního telemarketingu, jsou barevná čísla a audiotextové služby.

Více vám prozradí profesionálové

Jak může telemarketing nakopnout vaše podnikání? Obraťte se přímo na zavedené call centrum a zeptejte se na podrobnosti. Potenciální přínos této metody vás příjemně překvapí.

Publikováno: 28. 03. 2018 / Aktualizováno: 29. 05. 2023

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek