PPC kampaň v plném proudu, ale konverze váznou?
Nepodařilo se vám web dostat na solidní pozice organického vyhledávání, a tak jste dali na radu svých přátel – nastavili jste si kampaň v rámci Google Ads. Lidé klikají, kredit vám ubývá, ale konverzní poměr se blíží nule... Kde je chyba? V PPC reklamě ji nehledejte, ta totiž funguje velmi dobře. Ale musí se umět nastavit, což bez dlouhodobých zkušeností a šestého smyslu dost dobře nejde.
Možná jste se dopustili některé z častých chyb. Zodpovězte si proto následující otázky:
- Propojili jste Google Ads a Google Analytics? Případně: Aktivovali jste automatické značkování (auto-tagging) URL v rámci nástroje Sklik?
- Používáte vyhledávací síť s optimalizovanou obsahovou sítí namísto dvou samostatných kampaní?
- Používáte pouze nejdražší volnou shodu a nikoliv jiné typy shod?
- Optimalizujete jediné klíčové slovo a netvoříte další sestavy z long-tailů?
- Zjednodušujete si práci výchozí maximální cenou za proklik?
- Absolutně neřešíte vylučující klíčová slova?
- Nepracujete s vyhledávacími dotazy a long-tailovými spojeními?
Publikováno: 15. 12. 2018
Kategorie: ON-LINE Business