Kopírky a multifunkce od specialisty
Žádná větší firma s vlastním administrativním oddělením se neobejde bez kopírky nebo multifunkce. Pokud vám stávající přístroje nevyhovují a chystáte se je vyměnit za nové, nedělejte ukvapené závěry. Přeci jen jde o poměrně drahý hardware a pro investici do funkcí, které v praxi nevyužijete, není jediný důvod. Na druhou stranu vás může v budoucnu prvotní úspora vyjít poměrně draho. Zkrátka a dobře vybírejte obezřetně s ohledem na své potřeby a pokud si nevíte rady, obraťte se na odborníky.
S kopírkami a tiskárnami je to podobné jako s auty. Unáhlíte se a zaděláte si na problémy. Před těmi vás mohou zachránit odborníci z Alwer office, čekské společnosti, která nenabízí pouhý prodej kopírek a multifunkcí, ale komplexní služby zahrnující záruční a pozáruční servis a poradenství.
Alwer office nepatří mezi nováčky a v oboru kancelářské a výpočetní techniky působí šestnáctým rokem (od roku 1998). Během dlouholeté působnosti získala celou řadu významných zákazníků, kteří si odbornost, kvalitu a rychlost nemohli vynachválit. Mezi klientelu, která v minulosti služby Alwer office využila či stále využívá, patří i Ministerstvo obrany ČR a města Kolín a Poděbrady. Zvučné reference jsou samy o sobě zárukou bezproblémové spolupráce. Přidejte se ke spokojeným klientům i vy.
Aktuální nabídku nových i zánovních barevných a černobílých multifunkcí, čenobílých a barevných kopírek a tonerů najdete na webové prezentaci prodejkopirek.cz. Pokud se v sortimentu přece jen orientujete, ale stále váháte mezi několika vybranými favority, využijte možnosti rychlého porovnání. A nezapomeňte ani na časté akce, díky kterým můžete výrazně ušetřit. Momentálně získáte tříletou záruku na libovolný stroj v nabídce. Tak na co ještě čekáte?
Publikováno: 09. 01. 2014 / Aktualizováno: 29. 05. 2023
Kategorie: Hardware