Direct e-mailing - efektivní cesta k cílové skupině zákazníků

Hledáte způsob, jak zvýšit své příjmy z online byznysu a zkoušeli jste nejrůznější formy marketingu? Pokud jste nezaznamenali očekávané výsledky utopili spoustu peněz, máme pro vás dobrou zprávu. Jak by se vám líbilo výrazně oslovit potencionální zákazníky, zvýšit konverzní poměr a neutratit ani příliš mnoho prostředků? Zní to jako utopie? V žádném případě! Vsaďte na starý dobrý e-mail marketing, který využívají i přední hráči ve všech segmentech.

Přestaňte spamovat a informujte o své nabídce ty, které to zajímá

Můžete namítnout, že jste již hromadné rozesílání reklamních sdělení zkoušeli, ale nezískali jste díky němu prakticky žádné nové zákazníky nebo obchodní partnery. A to i přesto, že odeslaných e-mailů byla pěkná hromada. Důvod je prostý – zřejmě jste neoslovili ty „správné“ lidi. Zapamatujte si, že na konverzní poměr má vliv kvalitní zacílení a nikoliv kvalita. Tisíc přesně cílených e-mailů vám může vydělat mnohonásobně více než sto tisíc spamů. A právě v tom tkví obrovská výhoda direct e-mailingu. Direct e-mailing v žádném případě není spam. Efektivita tohoto marketingového kanálu tkví v oslovení lidí, kteří by o daný produkt nebo službu skutečně mohli projevit zájem. Uznejte sami – není výhodnější nabízet přípravky na hubnutí ženám a tabletky na lepší potenci zase mužům?

Lepší než PPC a Facebook, levnější než televize a rádio

Dobře zvládnutá e-mailingová kampaň vám přinese nečekané výsledky. A to mnohem větší než PPC kampaň nebo Facebook marketing. Navíc je cenově dostupná a v poměru ceny a výkonu mnohonásobně efektivnější než reklama v televizi nebo rádiu. Bohužel se však neobejdete bez databáze kontaktů, která obsahuje i rozšiřující informace o jednotlivých uživatelích. Jedině tak budete moct vyselektovat cílovou skupinu, které e-maily rozešlete. Ničím podobným nedisponujete? Nevadí, můžete se obrátit na někoho, kdo se vaší e-mailingové kampaně zhostí za vás.

Traffic7 - odborník na direct e-mailing

Mezi přední odborníky v oblasti direct e-mailingu patří společnost Traffic7 s.r.o. A není náhoda, že služby Traffic7 pravidelně využívají společnosti jako 02, Vodafone, ING, Equa bank nebo Tchibo. Chcete-li se spojit s profesionály, kteří vám prošlapou cestu k vašim zákazníkům, máte možnost. Více na www.traffic7.cz.

Publikováno: 25. 02. 2014 / Aktualizováno: 31. 05. 2023

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek

Tagy: direct e-mailing | e-mail marketing | e-mailing | jak na e-mailing | traffic7 | traffic7.cz