12 let zkušeností s online marketingem v jedné online knize

Online marketing je dnes donekonečna opakovaným tématem. Potřebují ho ovládat majitelé e-shopů, podnikatelé mající své webové stránky a v podstatě každý, kdo chce být na internetu vidět. Jenže právě v tom je ten háček – jelikož se online marketingu věnuje každý, není snadné v něm být nejlepší. Na online marketing si můžete najmout agenturu, nebo se o něj postarat vlastními silami. K tomu samozřejmě budete potřebovat patřičné dovednosti, které se sbírají nejlépe zkušenostmi. Co kdybychom vám ale prozradili, že 12 let zkušeností z online marketingu lze získat z jediné knihy? Online marketing ebook Základy online marketingu zdarma od Iva Pačinka přesně tohle obsahuje.

Pro koho je kniha určena?

Pro kohokoliv, koho zajímá online marketing, PPC reklama, SEO, webová analytika a příbuzná témata. Kniha pokrývá témata cílů online marketingu, způsobů cílení, formátů reklamy, nástrojů online marketingu, vyhodnocování a reportingu, typů kampaní, zkratek a mnoho dalšího. Online marketing kniha popisuje tak, že všemu porozumí i začátečníci. Výtečná je také pro offline markeťáky, kteří se chtějí přeorientovat na online svět.

Nastudujte základy na 81 stranách

Tato elektronická kniha má celkem 81 stran a je rozdělena do 12 kapitol. Začíná se o cíli online marketingu, plynule se pokračuje k nástrojům a praktickým popisům. Nechybí však ani teorie, například zkratky z oblasti online marketingu. Vlastní kapitolu má taktéž webová analytika a reporting, protože bez správné interpretace výsledků lze marketing řešit jen těžko.

Eknihu lze získat zdarma

A ta nejlepší zpráva na závěr? Ebook lze získat zcela zdarma, stačí se jen zaregistrovat k odběru newsletteru a dostanete ho na e-mail. V newsletteru vám bude maximálně jednou měsíčně chodit soupis dalších zajímavých informací o online marketingu. Jde tedy o ideální způsob, jak se vzdělávat.

Publikováno: 04. 08. 2021

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek