PPC je silný marketingový nástroj. Ale jen pro ty, kdo s ním umí zacházet...
Obsah článku:
Chcete rozjet byznys na plné obrátky, ale nedaří se vám nahnat návštěvnost „přirozenou“ cestou, tedy přes organické vyhledávání. Jak je možné, že se vaše konkurence objevuje na předních pozicích a vy ne? Protože si platí PPC reklamu. Jistě jste o ní slyšeli a možná ji i vyzkoušeli. Ale dodrželi jste základní zásady, nebo jste jen stříleli na slepo?
PPC reklama bezesporu patří k nejsilnějším marketingovým nástrojům, ovšem pouze za předpokladu, že je kampaň nastavena správně. Jinak se může stát, že utratíte spoustu peněz bez jakýchkoliv výsledků.
Co je to PPC?
Pro neználky: PPC je zkratka anglického sousloví Pay per Click. Česky se jedná o platbu za proklik a v praxi to znamená, že zaplatíte za každého návštěvníka, který se přes odkaz dostane na váš web. V tom spočívá zásadní rozdíl mezi PPC a ostatními marketingovými nástroji. K hlavním výhodám PCC reklamy patří přesné cílení na potenciální klienty, okamžité výsledky ihned po spuštění kampaně, flexibilita a možnost rychlé změny strategie, přesně měřitelné výsledky a vymezení rozpočtu.K čemu PPC reklama slouží?
Prioritou je vždy rentabilita. Za PPC byste neměli utratit více, než kolik díky ní vyděláte. Cílů však může být hned několik, a to celkové zvýšení příjmů či počtu leadů, ale také brandbuilding při budování značky.Na koho se obrátit?
Nechcete ztrácet čas studiem informací, účastí na školeních a testováním? Pak se obraťte na někoho, kdo má s PPC dlouhodobé zkušenosti a prokazatelné výsledky. K těm nejlepším u nás patří specialisté z PPC-profits.cz. PPC-profits vyváří a nastavují PPC reklamy v rámci reklamních systémů Adwords, Sklik a Etarget. Ovládají real-time bidding remarketing i reklamu na Facebooku. Chcete se dozvědět bližší informace? Najdete je na PPC správa: http://ppcprofits.cz/sluzby/ppc-reklama-spr-vaPublikováno: 01. 09. 2017
Kategorie: ON-LINE Business