Emailing je nejefektivnější marketingový nástroj

Provozujete e-shop nebo libovolnou online službu a hledáte způsob, jak se stávajícími zákazníky rychle, efektivně a přitom levně komunikovat? Vsaďte na emailing, jednu z nejúčinnějších forem direct marketingu. Zahoďte na chvíli všechny předsudky, které o rozesílání newsletterů máte – i vy jste se možná stali obětí nevhodně nastavené reklamy, která se naprosto minula účinkem a od nákupu vás spíše odradila. Emailing však nespočívá v množství rozeslaných mailů, ale v cílení na konkrétní sortu klientů, což většina marketingových společností, které službu nabízí, neumí.

Emailing může uživatele (kteří při registraci dali souhlas se zasíláním novinek) zaujmout natolik, že projeví opětovný zájem o vaše služby. Tedy samozřejmě za předpokladu, že mu do schránky nedorazí nic neříkající nabídka, ve které bude obsažen celý sortiment a k němu několik stran nicneříkajících informací. Takové newslettery zpravidla končí ve spamu a pro vás znamenají vyhozené peníze.

Síla email marketingu tkví v zacílení, personalizaci a důmyslném plánování. K tomu je však zapotřebí sofistikovaný systém, který vaši kampaň maximálně usnadní a umožní vám ji vyhodnotit. K čemu by totiž byl marketing bez zpětné vazby?

Všechna zmíněná kritéria splňuje systém CentralNews, který využívá i gigant jako je TESCOMA a mnoho dalších úspěšných firem, po které je internet důležitým prodejním kanálem. CentralNews nabízí spoustu pokročilých funkcí a navíc umožňuje sledování všech důležitých statistik, včetně monitoringu chování uživatelů. Dozvíte se, kolik e-mailů bylo doručeno, kolik jich doručeno nebylo a z jakého důvodu, kolik uživatelů kliklo na daný odkaz, ale také dobu, ve které uživatele newslettery zajímaly nejvíce.

Email marketing je mnohem levnější než klasické letáčky a podle průzkumů jde o nejúspěšnější nástroj internetového marketingu. Díky systému CentralNews snadno vyhodnotíte získané informace a kampaň připravíte tak, aby byla návratnost vložených investic co nejvyšší. Nevyhazujte peníze za spamování uživatelů, které spousta marketingových firem neprávem nazývá emailing a začněte využívat službu, která vašemu byznysu opravdu pomůže. Více na www.centralnews.cz.

Publikováno: 27. 08. 2013 / Aktualizováno: 31. 05. 2023

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek

Tagy: centralnews zkušenosti | email marketing zkušenosti | emailing | emailing zkušenosti | online marketing