Web, který nemá návštěvnost nemůže vydělat. Seznamte se s PPC reklamou!

Podnikání bez webových stránek je v dnešní době okrajová záležitost naprosté menšiny firem. Většina podnikatelů se naopak bez online prezentace neobejde. Ale bez ohledu na to, zda hovoříme o osobní prezentaci freelancera, stránkách s nabídkou služeb středně velké firmy či o e-shopu, webové stránky generují zisk pouze za předpokladu, že je navštěvuje cílová skupina. Nabízí se však otázka, jak návštěvníky na webu dostat, když je na internetu neuvěřitelný konkurenční přetlak.

Optimalizace přináší růže, ale až za dlouho

Naprostá většina lidí vyhledává služby i zboží přes vyhledávače, jako je Google (u nás si menší část ukrajuje i Seznam, ale jeho vliv slábne). Uživatelé přitom klikají především na výsledky, které se objevují na předních pozicích výsledků vyhledávání. Na ty se dostanou pouze perfektně optimalizované stránky – avšak SEO není otázkou jednoho týdne či měsíce. Jde o komplexní a náročnou činnost s nejistým výsledkem (vyhledávače mohou změnit kritéria vyhledávání).

Instantní návštěvnost díky PPC

Ale jde to i jinak. Do SEO se samozřejmě vyplatí investovat, ale pokud potřebujete zákazníky okamžitě, budete se muset poohlédnout po jiném řešení – po placených výsledcích neboli PPC reklamě. Jednoduše řečeno si nabijete kredit a nastavíte klíčové fráze, na které se budete objevovat na předních pozicích. Je to skutečně tak snadné? Nikoliv. Vašemu webu rozhodně pomůže reklama v Googlu, ale nastavení PPC kampaně by měl provést někdo zkušený. Abyste měli z utracených peněz užitek a nikoliv pouze oči pro pláč. Raději se proto poohlédněte po někom, kdo působí jako certifikovaný Google Partner. Obrovskou výhodou PPC reklamy je, že ji lze kdykoliv zapnout, pozměnit či vypnout. Možností PPC reklamy je samozřejmě více - například můžete využít Facebook reklamu, ale vždy by se měla přizpůsobit konkrétnímu projektu.

Publikováno: 28. 03. 2018

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek

Tagy: adwords | facebook reklama | PPC | reklama v googlu