Web, který nemá návštěvnost nemůže vydělat. Seznamte se s PPC reklamou!

Podnikání bez webových stránek je v dnešní době okrajová záležitost naprosté menšiny firem. Většina podnikatelů se naopak bez online prezentace neobejde. Ale bez ohledu na to, zda hovoříme o osobní prezentaci freelancera, stránkách s nabídkou služeb středně velké firmy či o e-shopu, webové stránky generují zisk pouze za předpokladu, že je navštěvuje cílová skupina. Nabízí se však otázka, jak návštěvníky na webu dostat, když je na internetu neuvěřitelný konkurenční přetlak.

Naprostá většina lidí vyhledává služby i zboží přes vyhledávače, jako je Google (u nás si menší část ukrajuje i Seznam, ale jeho vliv slábne). Uživatelé přitom klikají především na výsledky, které se objevují na předních pozicích výsledků vyhledávání. Na ty se dostanou pouze perfektně optimalizované stránky – avšak SEO není otázkou jednoho týdne či měsíce. Jde o komplexní a náročnou činnost s nejistým výsledkem (vyhledávače mohou změnit kritéria vyhledávání).

Publikováno: 28. 03. 2018

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek

Tagy: adwords | facebook reklama | PPC | reklama v googlu